عباسی: قدر ذوب‌آهن دانسته نمی‌شود/ امیدوارم سرمربی جدید نتایج خوبی بگیرد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت خبر جور در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

  • چهارشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: ۹۸۱۰۲۵۱۹۵۱۲
  • خبرنگار : ۷۱۶۱۷
  • چاپ

عباسی: قدر ذوب‌آهن دانسته نمی‌شود/ امیدوارم سرمربی جدید نتایج خوبی بگیرد

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس

رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید مجموعه‌های بزرگ زخم‌هایی دارند اما همیشه زنده‌اند و شاداب هستند و امیدوار است انتخاب سرمربی جدید موجب شادابی بیشتر ذوب‌آهن بشود.

به گزارش ایسنا، محمدعلی عباسی رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم معارفه میودراگ رادولوویچ گفت:‌ از تمام مجموعه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم. من ۴۰ سال در صنایع کشور خدمت کردم. قدر بعضی‌ها را در مجموعه ذوب‌آهن نمی‌دانند. خیلی کارخانه‌های مهم و بزرگ در صنایع ذوب‌آهن در جهان وجود دارد اما کارخانه ذوب‌آهن اصفهان بسیار قابل احترام است. آقای منصوریان در این مجموعه زحمات زیادی کشیدند و به سرمربی جدید خیر مقدم می‌گویم و امیدواریم که ایشان بتوانند نتایج خوبی کسب کنند. تصمیم‌هایی که گرفته شده است، به خاطر فرهنگی بودن این مجموعه است.

او ادامه داد:‌ تغییر موجب بقاست. این تغییر را به فال نیک می‌گیریم. همانطور که می‌دانیم مجموعه‌های بزرگ زخم‌هایی دارند اما همیشه زنده‌اند و شاداب هستند و امیدوارم این تغییر موجب شادابی بیشتر برای ذوب‌آهن بشود.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران