آخرین وضعیت حامیان مالی کاروان المپیک ایران/گرفتن ضمانت برای جلوگیری از اتفاقات ریو

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت خبر جور در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

  • چهارشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۸ / ۰۰:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: ۹۸۱۰۱۷۱۳۵۸۳
  • خبرنگار : ۷۱۴۶۸
  • چاپ

آخرین وضعیت حامیان مالی کاروان المپیک ایران/گرفتن ضمانت برای جلوگیری از اتفاقات ریو

بهروز منتقمی

کمیته ملی المپیک برای لباس رسمی کاروان با یک اسپانسر داخلی به توافق نهایی رسیده است و برای لباس ورزشی پای امضای قرارداد هستند.

بهروز منتقمی رییس کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک در گفتگو با ایسنا درباره ی آخرین وضعیت اسپانسرهای کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: ما فراخوان برای مزایده دادیم که برگزار شد و منتظر نهایی شدن قراردادها هستیم. البته ممکن است برنده مزایده مشخص شود اما در قرارداد تفاهم طرفین انجام نشود. در حال مذاکره و بحث هستیم و باید نظرات بین طرفین تامین شود. بحث دیگر تضمین‌ها است که باید طرفین، تضمین و سپرده های لازم را ارائه دهند.

او در مورد اینکه کاروان ایران قرار است چند اسپانسر داشته باشد، گفت: البته بحث ما اسپانسر نیست بلکه شریک یا همکار است که یکی در بخش مالی است و دیگری برای البسه رسمی کاروان است که به تفاهم نهایی رسیدیم و فقط مانده است طرح را به او اعلام کنیم تا کار دوخت و دوز را آغاز کند اما داخلی است. یکی دیگر برای البسه ورزشی است که بیش از ۲۷ شرکت درخواست داده اند که به نتایج لازم رسیده ایم و پای امضای قرارداد هستیم.

منتقمی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند تا پایان سال پرونده اسپانسرها بسته شود، گفت: تا حدودی انجام شده است و باید در مفاد و متن های قرارداد به تفاهم برسیم به ویژه در بحث ضمانت های لازم برای انجام قرارداد.

او در مورد اینکه برای اینکه اتفاقات المپیک ریو تکرار نشود و حامیان مالی به تعهدات خود عمل کنند چه تمهیداتی پیش بینی کرده اند، تاکید کرد: اگر تضمین های لازم گرفته شود چنین مشکلاتی پیش نمی آید و این مورد را هم پیش بینی کرده ایم.

منتقمی در پایان گفت: ۲۸ بهمن همایش اقتصاد و بازاریابی داریم و سال آینده این همایش را به صورت بین المللی برگزار می کنیم. برنامه ما این است تا ۱۰ سال آینده درآمد را به سمتی ببریم که کمیته ملی المپیک از کمک های دولتی فارغ شود و خودش بتواند خودش را تامین کند. ما یک گروه ۱۷ نفره در کمیسیون هستیم که همفکری می کنیم.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران