سخنگوی هیات رئیسه مجلس: فدراسیون ژیمناستیک باید پاسخگوی اقداماتش باشد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت خبر جور در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

  • چهارشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۸ / ۰۲:۳۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: ۹۸۱۰۱۷۱۳۶۴۴
  • خبرنگار : ۷۱۶۳۸
  • چاپ

سخنگوی هیات رئیسه مجلس: فدراسیون ژیمناستیک باید پاسخگوی اقداماتش باشد

تیم ملی ژیمناستیک

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان فدراسیون ژیمناستیک باید نسبت به اصول و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی در قبال رژیم صهیونیستی آگاهی کامل داشته باشند، گفت: مسئولان این فدراسیون باید پاسخگوی اقدام نابخردانه اخیر خود باشند.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی تکرار اقدام فدراسیون ژیمناستیک طی یک سال اخیر در اعزام نماینده خود به دوره مربیگری با حضور نماینده رژیم صهیونیستی، اظهارکرد: سیاست جمهوری اسلامی در قبال رژیم سفاک رژیم صهیونیستی کاملا روشن است و تمامی ارکان ورزش نیز موظف به تبعیت از اصول تعیین شده هستند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی افزود: ما چیزی به نام رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم. فدراسیون ژیمناستیک باید پاسخگوی اقدام خود باشد. آن‌ها اهداف و شرح وظایف را باید به دقت بدانند و در جهت آن حرکت کنند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسئولان فدراسیون ژیمناستیک به اتفاق رخ داده، گفت: نباید این اتفاق می‌افتاد و فدراسیون قطعا باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران