سردار ادیبی: سپهبد شهید سلیمانی الگوی بی‌نظیر مقاومت محسوب می‌شود

علمی و هنری
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ادیبی

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت:مردم کشور ما در گرامیداشت شهادت سردار شهید سلیمانی و یارانش نشان دادند که همواره پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

سردار نادر ادیبی صبح در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در تهران گفت:حضور میلیونی مردم در شهرهایی که پیکر ایشان در آن‌ها تشییع شد این پیام را نیز دارد که رویش‌های انقلاب بسیار است.

سردار ادیبی یادآور شد:حضور باشکوه مردم در مراسم‌های تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی نشان داد این فرمانده شهید الگویی بی‌نظیر برای جوانان و ملت ما و مقاومت ملت‌های ستمدیده محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ماهیت تروریستی دولت آمریکا نیز گفت: آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تصویر درستی از مردم ایران در ذهن نداشته است. مردم همواره نشان داده‌اند که پای انقلاب ایستاده‌اند و ترور حاج قاسم نیز با عث شده مردم بییش از هر زمان دیگری با یکدیگر بسیار منسجم و متحد باشند. پیام مردم پیامی کوبنده به جنایتکاران آمریکا است و اکنون از هر زمان دیگر در برابر جنایت‌های آمریکا از وحدت برخوردارند و آمریکا آسیب‌پذیرتر از هر زمانی دیگر است.

چهار روز است که ملت ایران داغ‌دار شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی هستند که سحرگاه جمعه ۱۳ دی ماه به دستور ترامپ جنایتکار ترور و به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع