معاون فرهنگی سپاه امام سجاد (ع):اخلاق نیکو راز نفوذ حاج قاسم در قلب‌ها بود

علمی و هنری
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

جهانداری

معاون فرهنگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: دوست و دشمن از حاج قاسم به بزرگی یاد می‌کنند. شهادت حاج قاسم داغ بزرگی برای ملت محسوب می‌شود. این موضوع نشان دهنده حاکمیت سرلشکر قاسم سلیمانی بر قلب‌هاست.

رسول جهانداری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: راز نفوذ بر قلب‌ها توسط حاج قاسم ریشه در اخلاق نیکوی ایشان داشت چرا که همه را همانطور که بود می‌پذیرفت .
وی ادامه داد: مردم ما در راستای گرامیداشت این شهید عزیز تمام قد در صحنه حاضر شده‌اند و اتوبوس‌ها و خودروهای شخصی بسیاری از شهرستان‌ها خودشان را به تهران و کرمان رسانده‌اند تا در مراسم تشییع این شهید شرکت کنند.
جهانداری یادآور شد: آمریکا باید بداند که ملت ایران خروشیدند و تمام آزادگان دنیا نیز برای مقابله با آمریکا و ترامپ آماده شده‌اند. دل ما حتی با مرگ ترامپ آرام نمی‌گیرد چرا که که او حتی خاک پای حاج‌قاسم هم نیست. در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که ترامپ و آمریکا چه ضرباتی متحمل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع