اسبقیان: از آمریکا انتقام خواهیم گرفت

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت خبر جور در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

  • دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: ۹۸۱۰۱۶۱۲۲۱۶
  • خبرنگار : ۷۱۵۹۵
  • چاپ

اسبقیان: از آمریکا انتقام خواهیم گرفت

ژیمناستیک اسبقیان

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: قول می‌دهیم که راه سردار شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم و انتقام سختی را از آمریکا خواهیم گرفت.

به گزارش ایسنا، محمدشروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: جامعه وزشی ایران روز گذشته هم در وزات ورزش و جوانان مراسم باشکوهی با حضور وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، روسای فدراسیون‌های ورزشی و کلیه پیشکسوتان و مربیان برگزار کرد تا به مقام معظم رهبری و خانواده بزرگوار آن شهید سرافراز و قهرمان تسلیت بگویند.

او در ادامه افزود: جامعه ورزشی امروز هم حضور پیدا کردند تا به حضرت آقا بگویند راه این شهید و تمامی شهدای انقلاب اسلام، شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی را ادامه خواهیم داد و راه این شهید هم قطعا پر رهرو است. این صدای ملت ایران است که ترامپ قمارباز به فرموده سردار شهید قاسم سلیمانی باید بداند و بفهمد که مردم ایران پشت مقام معظم رهبری هستند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد و انتقام سختی را از ترامپ قمارباز، ایادی و عامل استکبار جهانی خواهند گرفت.

اسبقیان بیان کرد: همه در غم از دست دادن سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی هستیم. به این شهید بزرگ و یارانش قول می‌دهیم و پیمان می‌بندیم که راهش را ادامه خواهیم داد و به فرموده رهبر اسلام انتقام سختی را خواهیم گرفت.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران