وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.
مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری از استانها خواست: اگر جشنوارهها و نمایشگاههای گردشگری موج سفر ایجاد نمیکند، برای مردم منفعت اقتصادی ندارد یا سبب دلخوری مردم میشود، از برگزاری آنها خودداری کنند.
به گزارشایسنا، بخشنامه دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مدیران استانها در عین حال که یادآور شده است بخشی از فعالیتهای ادارات کل تابعه استانی، برگزاری رویدادها اعم از نمایشگاهها، جشنوارهها و همایشهای گردشگری با محوریت و سیاستگذاری این دفتر است، بر استفاده از ظرفیت رویدادها برای ایجاد موج سفر و توسعه گردشگری استان تاکید کرده و در نتیجه لازم دانسته مدیران میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استانها با هوشمندی و با حضور موثر در بین مردم و با درک صحیح از شرایط و گرفتاریهای مردم شریف ضمن مشورت با مقامات استانی در خصوص اینگونه فعالیتها، دقت بیشتری به عمل آورند و اثرات اقتصادی و اجتماعی رویدادها بویژه در افکار عمومی و به نفع مردم را همواره مدنظر قرار دهند.
دربخش دیگر این بخشنامه آمده است: در شرایطی که در برخی استانها مسائلی نظیر سیل، آبگرفتگی، معضلات پس از لزله و یا سایر مشکلات و تنگناهای اجتماعی و اقتصادی محسوس دارند، از برگزاری رویدادهای گردشگری که ممکن است موجب دلخوری مردم شود، خودداری کنید.
همچنین توصیه شده است: همه فعالیتهای اجتماعی ما باید همسو و با خواست و مطالبات مردم و با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط اجتماعی باشد و یا اینکه در ایجاد موج سفر به استان و توسعه گردشگری که منفعت اقتصادی برای مردم ایجاد میکند موثر باشد. بنابراین چنانچه برخی از رویدادها این اثرگذاری را را ندارند ضرورتی به برگزاری آن نیست.
انتهای پیام
بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع