وب سایت خبرجو

یکی از اهداف مهم در رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار است

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اقتصادی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ایسنا/قم معاون استاندار قم گفت: یکی از اهداف مهم در تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار است.

مهرداد غضنفری عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات امام جواد(ع)استانداری عنوان کرد: دستگاههای اجرایی باید اهتمام ویژه‌ای از طرح‌های اقتصادی در مسیر رونق تولید داشته باشند و به تعهدات خود عمل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: پرونده‌های زیادی برای دریافت تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ قانون بودجه از سوی دستگاههای اجرایی به بانک‌های عامل معرفی شده است که هنوز بخشی از آن موفق به دریافت وام نشده‌اند.

وی تصریح کرد: باید به خوبی وضعیت پرداخت تسهیلات از طرف بانک‌های عامل رصد و موانع موجود شناسایی و رفع شود تا بتوان تا پایان سال، اعتبارات مصوب را به طور کامل جذب کرد.

غضنفری بیان کرد: در حوزه تبصره ۱۸ قانون بودجه قم، مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان مصوب شد، اما تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان جذب شده است که باید در این باره به احصای موانع موجود پرداخت و خود را به جایگاه مناسبی رساند.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با تسهیلات رونق تولید قم نیز رقم یک هزار و ۸۰ میلیارد تومان پیش بینی شد اما ۳۷۰ میلیارد تومان جذب شده است و فرصت زیادی تا پایان سال باقی نمانده و باید دستگاههای اجرایی و بانک‌ها، تلاش بیشتری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: باید بتوان رقم پرداخت تسهیلات را به ۸۰ درصد رساند تا نرخ اشتغال افزایش یابد و بتوانیم در رشد اقتصادی استان، قدمی برداریم.

وی بیان کرد: یکی از اهداف مهم در تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار است و باید برای توسعه اشتغال، برنامه منسجم و راهبردی ارائه داد.

غضنفری افزود: مشارکت بانک‌ها از دو سال قبل تاکنون در پرداخت تسهیلات رونق تولید و اشتغال، تحولات خوبی را نشان می‌دهد، هر چند هنوز مطلوب و ایده‌آل نیست و باید بانک‌ها مشارکت و همراهی خود را افزایش دهند.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران