وب سایت خبرجو

گردان‌های حزب‌الله عراق: محاسبات پاسخ به دشمن امروز ضروری‌تر شده‌اند

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه
بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

گردان‌های حزب‌الله عراق ضمن دعوت به همبستگی نیروهای ملی، تاکید کرد که محاسبات پاسخ به دشمن امروز ضروری‌تر و پیچیده‌تر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد: عراقی‌ها باید روی زمان‌بندی‌های دقیقی کار کنند تا فرصت‌هایی به نفع دشمن ایجاد نشوند و همزمان نیز باید با جدیت برای جلب حمایت‌های مردمی و استمرار آن، حفظ همبستگی میان گروه‌های ملی و جهادی و نیز حمایت از آزادگان در دولت و پارلمان برای بازگرداندن حقوق ملی تلاش کنند.

حزب‌الله عراق افزود: در این شرایط باید از هرگونه انفعالی برای رسیدن به بهترین نتایج مدنظر و در راس آنها بیرون راندن دشمن آمریکایی و وابسته‌های حقیر، رسوا و شکست خورده آنها از خاک عراق عزیزمان دوری شود.

همچنین گردان‌های یاد شده ادامه داد: همانگونه که به مردم باعزت‌مان تعهد دادیم، بار دیگر بر حفظ حاکمیت کشور و خون فرزندان عراق و نیز حفاظت از جان نیروهای امنیتی آن تاکید می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع