وب سایت خبرجو

گران‌ترین و مسن‌ترین تیم‌های گروه C انتخابی المپیک کدامند؟

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت خبر جور در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

  • سه‌شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۸ / ۰۰:۳۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: ۹۸۱۰۱۶۱۲۶۶۰
  • خبرنگار : ۷۱۵۳۶
  • چاپ

گران‌ترین و مسن‌ترین تیم‌های گروه C انتخابی المپیک کدامند؟

تیم ملی کره‌جنوبی گران‌ترین تیم حاضر در گروه C انتخابی المپیک و ایران مسن‌ترین تیم این گروه هستند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ایران، ازبکستان، کره‌جنوبی و چین در گروه C رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا حضور دارند و برای صعود به دور بعد مسابقات به رقابت با همدیگر می‌پردازند.

به گفته کارشناسان، حضور تیم‌های ازبکستان (قهرمان دوره گذشته)، کره‌جنوبی (قهرمان بازی‌های آسیایی) و ایران (از قدرت‌های آسیا) این گروه را تبدیل به گروه مرگ مسابقات کرده است.

در حال حاضر هر چهار تیم در تایلند به سر می‌برند و در نخستین هفته مسابقات ایران با ازبکستان و کره‌جنوبی با چین دیدار می کند.

* ارزشمندترین تیم گروه

در فهرست ۲۳ نفره اعلام شده از سوی تیم‌ها، تیم ملی کره‌جنوبی ارزشمندترین تیم حاضر در این گروه است که مبلغ ۱۱ میلیون و ۴۳۰ هزار یورو برای این تیم تخمین زده شده است.

در رده دوم ازبکستان قرار دارد که به لطف قهرمانی در دوره گذشته، ارزش بازیکنان این تیم افزایش پیدا کرده و هشت میلیون و ۶۸۰ هزار یورو نیز برای این تیم در نظر گرفته شده است.

چین با شش میلیون و ۴۰۰ هزار یورو سومین تیم و ایران با پنج میلیون و ۱۰۰ هزار یورو در رده چهارم ارزشمندترین تیم‌های گروه قرار دارند.

* جوان‌ترین تیم گروه

طبق قوانین مسابقات، فقط تیم‌های زیر ۲۳ سال مجاز به بازی در مسابقات هستند و بر این اساس، میانگین سنی تیم‌ها پایین‌تر از عدد ۲۳ قرار دارد اما نکته جالب توجه درباره این چهار تیم این است که اختلاف میانگین سنگی هر چهار تیم به اندازه ۱۰۰ روز است.

ازبکستان با میانگین سنی ۲۱.۲۶ سال، چین و کره جنوبی با ۲۱.۳۰ سال و ایران با ۲۱.۳۶ سال به ترتیب جوان‌ترین تیم‌های گروه هستند.

* گران‌ترین بازیکن گروه

وو یئونگ جونگ، بازیکن کره‌ای فرایبورگ آلمان با ۲۰ سال سن و ارزش ۲ میلیون یورویی، گران‌ترین بازیکن در میان بازیکنان چهار تیم حاضر در این گروه است.

در رتبه دوم، عزیز گانایف، بازیکن ۲۱ ساله نسف قارشی ازبکستان قراردارد که یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو برای او در نظر گرفته شده است.

یونینگ ژانگ، بازیکن ۲۳ ساله بیجینگ گوان نیز با ۸۰۰ هزار یورو ارزشمندترین بازیکن چین است و امید نورافکن با ۷۰۰ هزار یورو ارزشمندترین بازیکن ایران محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را دارد، از هجدهم دی در تایلند آغاز می‌شود.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران