کماندار پارالمپیکی پس از خداحافظی: برای تامین معیشت خانواده چاره‌ای نداشتم!

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت خبر جور در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

  • یکشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۸ / ۰۱:۱۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: ۹۸۱۰۲۱۱۶۳۴۹
  • خبرنگار : ۹۰۰۴۷
  • چاپ

کماندار پارالمپیکی پس از خداحافظی: برای تامین معیشت خانواده چاره‌ای نداشتم!

مجید کاکوش

دارنده مدال طلا سهمیه پارالمپیک توکیو پس از خداحافظی از تیم ملی پاراتیروکمان گفت: دوست داشتم تحت حمایت بیشتری از سوی مسوولین کمیته ملی پارالمپیک قرار می‌گرفتم اما به خاطر مشکلات اداری و تامین معیشت خانواده چاره ای جز خداحافطی نداشتم.

مجید کاکوش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت خداحافظی خود از تیم ملی پاراتیروکمان با وجود کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در کلاس W۱ افزود: به خاطر طولانی بودن اردوهای تیم ملی و عدم حمایت مالی از سوی کمیته ملی پارالمپیک مجبور بودم بین کار و حضورم در تیم ملی یکی را انتخاب کنم که در نهایت تصمیم گرفتم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.

وی گفت: من اولین کماندار در کلاس W۱ هستم که در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک ریو و توکیو موفق به کسب مدال طلا شدم. در حال حاضر نیز به خاطر شرایط مالی و رسیدگی بیشتر به خانواده‌ام و ترس از دست ندادن موقعیت کاری‌ام مجبور شدم قید پارالمپیک توکیو را بزنم. قطعا اگر تحت حمایت مالی مسوولین کمیته ملی پارالمپیک بودم چنین تصمیمی را نمی‌گرفتم.

دارنده مدال طلا پاراآسیایی تایلند در پاسخ به این پرسش که آیا در خصوص مشکلات خود با سرمربی یا رییس کمیته ملی پارالمپیک صحبت کرده بودید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بارها این موضوع را به کهنری عنوان کرده بودم و وی کاملا در جریان مسائل و مشکلات من بودند اما تا به امروز هیچ اتفاقی رخ نداد. طی چند ماهی که در اردو هستم نه حقوق پارالمپیکی خود را دریافت کردم و نه پاداش سهمیه پارالمپیک توکیو به من اختصاص پیدا کرده و در طی این مدت به خاطر شرایط سخت مالی واقعا شرمنده خانواده‌ام شدم.

کاکوش اضافه کرد: اگر در تیم ملی می‌ماندم به خاطر حضور در اردوهای طولانی مدت موقعیت کاری خود را از دست می‌دادم که در شرایط کنونی به صلاح نبود. با وجود این که خداحافظی کردم اما اگر بدانم مسوولان کمیته ملی پارالمپیک خواستار بازگشتم هستند و حمایت لازم را از من به عمل می‌آورند قطعا دوباره برای کسب مدال طلا پارالمپیک توکیو مبارزه خواهم کرد.

وی پیرامون این پرسش که آیا با خسروی‌وفا نیز در این زمینه صحبتی داشتید یا خیر؟ افزود: چند روز پیش که در اردوی کیش حضور داشتند با او درباره خداحافظی‌ام از تیم ملی به خاطر شرایط کاری و خانواده‌ام صحبت کردم که او در جواب گفت، در شرایط کنونی بهترین تصمیم را گرفتی و حمایت لازم را از من نداشت.

دارنده مدال طلا پاراآسیایی تایلند خاطرنشان کرد: طلای مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو را در شرایطی کسب کردم که از تجهیزات خوبی برخوردار نیستم و کمانم فرسوده و قدیمی است. واقعا دوست داشتم از نظر روحی حمایت لازم از من صورت می‌گرفت که شرایط به گونه دیگری رقم خورد. من برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو زحمت زیادی کشیده بودم و دوست نداشتم به راحتی این سهمیه را از دست بدهم.

در ادامه مجید کهتری سرمربی تیم ملی تیروکمان درباره خداحافظی مجید کاکوش و امکان بازگشت دوباره وی به تیم ملی گفت: باید قبول کنیم که حمایت‌ها نمی‌تواند به صورت جزیره‌ای باشد و اگر قرار است کمیته ملی پارالمپیک حمایتی انجام دهد این حمایت باید شامل حال تمام ورزشکاران باشد نه خاص یک ورزشکار. کاکوش ورزشکار مطرح و خوبی است که تا به امروز به عناوین ارزشمندی در میادین مختلف آسیایی، جهانی و پارالمپیک دست یافته است. وی تصمیم جدی برای خداحافظی از تیم ملی را داشت و معتقد بود که شرایط برای او سخت شده و امکان ماندن در تیم ملی را ندارد، من نیز علیرغم میل باطنی خود به تصمیم وی احترام گذاشتم و سریعتر به دنبال جایگزین مناسبی برای کاکوش در پارالمپیک توکیو خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: هرچند خسروی وفا طی صحبتی که با کمانداران در کیش داشت تاکید کردند که مشکلات آنها را تا حد امکان مرتفع خواهد کرد اما باید بپذیریم که با توجه به شرایط بد اقتصادی باید در این زمینه صبور باشیم و با مدیریت درست خیلی از مسائل را حل و فصل کنیم.

کهتری در پایان گفت: مجید کاکوش به هر صورت این طور صلاح دیدند که در برهه کنونی از تیم ملی دور باشند و ما نیز سعی می‌کنیم شرایط را برای او سخت نکنیم تا به کارش لطمه‌ای وارد نشود. البته حق و حقوق وی هر زمان که به سایر کمانداران پرداخت شد به وی نیز تا زمان حضورش در اردو پرداخت خواهد شد. اما در زمینه پاداش کسب سهمیه پارالمپیک توکیو من اطلاع دقیقی در این زمینه ندارم و در جریان موضوع پاداش کسب سهمیه نیستم.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران