پیام مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی عملیّات ظفرمندانه سپاه

علمی و هنری
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

انتقام سخت

مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی عملیات ظفرمندانه سپاه بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لَا أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُونَ

وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ

حمد و سپاس بی کران خداوند متعال را که به ملّت ما شهادت و کرامت را ارزانی داشت؛ شکر بی‌حد پروردگار منّان را که همواره یاور ملّت مجاهد و مؤمن ایران اسلامی بوده و نصرت خود را شامل حالشان می‌سازد!

به فضل و منّت الهی غیورمردان بیشه‌ی شجاعت بامداد روز چهارشنبه هجدهم دیماه نود و هشت، با عملیاتی حیرت انگیز و غرورآفرین پایگاه هوایی عین الاسد ایالات متّحده در عراق را هدف آتش سهمگین خود قرار داده و هیمنه‌ی پوشالی آمریکای خبیث را برای ابد در هم شکستند.

بواسطه‌ی وجود رهبری حکیم، عارف و مدبّری فرزانه، زعیمی ذوفنون و فرماندهی شجاع و مقتدر و همچنین داشتن سردارانی دلاور، مؤمن، غیور و باشرافت، هزاران بار سجده‌ی شکر بر زمین می ساییم و بر پیامبر اعظم و آل طاهرینش (صلوات الله و سلامه علیهم) هزاران درود می‌فرستیم.

این فتح و ظفر تاریخی را به ساحت نورانی حضرت بقیّت‌الله الاعظم ارواحنا فداه، روح ملکوتی امام راحل(ره) و ارواح طیّبه‌ی شهدای اسلام علی الخصوص روح پاک شهید حاج قاسم سلیمانی، به محضررهبر عزیزتر از جانمان حضرت امام خامنه‌ای(مدّظلّه)، تمامی نیروهای مسلّح و آحاد ملّت رشید و غیور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از درگاه با عظمت پروردگار متعال سلامتی و طول عمر، نصرت و تأییدات روزافزون رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و عافیت و اقتدار تمامی سرداران سپاه اسلام را مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع