وب سایت خبرجو

پیام تسلیت مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، متن پیام تسلیت حسن روحانی نیا به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تبدیلا

سلام و درود خدا بر مجاهد کبیر و شهید بی بدیل حاج قاسم سلیمانی که روح بلندش پس از بیش از چهل سال پرواز در آسمان مجاهدت و همت و شجاعت و صلابت، عزم پیوستن به یاران شهیدش نمود و ملتی را داغدار هجرتش کرد.

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که به حق هم سرباز ولایت بود و هم فرزند ملت از ساعات نخستین انتشار خبر، صحنه های بی‌نظیری را رقم زده است.

از یک سو دشمن غدار و ارباب استکبار را می‌بینیم که با تمام هیمنه ی پوشالیش، این بار بی نقاب و آشکار به میدان نبرد آمده است و از سویی دیگر، امام استوار امت و ملت وفادار امام را که داغدار از هجران تلخ آن مجاهد شهید، اما در اوج پایمردی، همدلی و همت خونخواه قطره‌قطره ی وجود پاک سردار شهید مان، ایستاده اند؛ و در این میان، شهید عزیزمان که سرمست از وصال یار، لبخند زنان به سوی حضرت دوست می شتابد… د.

حقیقت آن است که ملت ایران نه فقط یک سردار ملبس به لباس نظامی، که الگوی رشادت و ایثار و پدر مهربان فرزندان شهیدان مدافع حرم و فرمانده رشید مقاومت اسلامی در منطقه و در یک کلام، یار و همراه دولت و ملت را از دست داده است.

اینجانب، از سوی خود و اعضای محترم هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، شهادت آن شهید سعید را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، خاصه خانواده بزرگ و گرامی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور که خود غالباً از ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی می‌باشند تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شهید سعیدمان، مجالست و موانست با حضرت سیدالشهدا (ع) را مسئلت می نمایم.»

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران