پویش سردار آسمانی به بزرگترین رویداد هنری ـ ادبی کانون‌های مساجد تبدیل شد

علمی و هنری
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

پویش مساجد

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به پویش سردار آسمانی در واکنش به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با پرچمداری کانون‌های مساجد در شبکه‌های اجتماعی و پرتال بچه‌های مسجد، گفت: هنرمندان مسجدی، مدیران و اعضای کانون‌های مساجد در حرکتی خودجوش و انقلابی این پویش را به یکی از بزرگترین رویدادهای هنری ادبی کانون‌های مساجد تبدیل کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی با اشاره به پویش سردار آسمانی در واکنش به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با پرچمداری کانون‌های مساجد در شبکه‌های اجتماعی و پرتال بچه‌های مسجد، گفت: هنرمندان مسجدی، مدیران و اعضای کانون‌های مساجد در حرکتی خودجوش و انقلابی این پویش را به یکی از بزرگترین رویدادهای هنری ادبی کانون‌های مساجد تبدیل کرده‌اند.

وی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نماد عزت، عظمت و مقاومت خواند و گفت: خون این شهید عالی‌مقام جوش و خروش عجیب و غیرقابل وصفی را در میان آحاد ملت سرافراز و انقلابی ایران به وجود آورده است و همچنان جریان ساز است.

وی با اشاره به حضور میلیونی ملت ولایت مدار، قدرشناس و انقلابی ایران در تشییع و بدرقه پیکرهای مطهر شهدای مقاومت، گفت: امروز شهید حاج قاسم سلیمانی تنها یک اسم نیست بلکه یک خیزش عظیم فراملی و منطقه‌ای است که پیام واضح آن استکبارستیزی، مقاومت و اعتلای اسلام است.

ارزانی به واکنش گسترده جوانان مسجدی و ابراز احساسات پاک و ناب آنان به سیدالشهدای مقاومت که از همان روز جمعه (۱۳ دی ماه) مصادف با شهادت مظلومانه این سردار بزرگ اسلام تحت عنوان «پویش سردار آسمانی» در شبکه‌های اجتماعی و پرتال بچه‌های مسجد شکل گرفت، اشاره کرد و افزود: حرکت انقلابی و آتش به اختیار کانون‌های مساجد در طی روزهای اخیر بازخوردهای بسیار مثبت و سازنده‌ای داشته است.

وی ابراز کرد: هنرمندان مسجدی، مدیران، نخبگان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در موازات این پویش عظیم که در فضای مجازی با هشتک‌های #سردار- آسمانی و #انتقام- سخت به راه افتاده است؛ با ارسال انبوهی از پیام‌ها، تماس‌ها و پست‌های الکترونیکی در «شبکه‌های اجتماعی»، «پرتال بچه‌های مسجد» و «خطوط تلفنی» ضمن ابراز تسلیت و همدردی و مشارکت در پاسداشت این شهید والامقام، حرکت ارزشی و ماندگار را در ادای احترام به شخصیت بی نظیر و تکرار ناشدنی مالک اشتر زمان پیش گرفته‌اند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، از اقدام انقلابی این نهاد در طرح ریزی و اجرای یکی از بزرگترین رویدادهای ادبی و هنری با محوریت شهید والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم خبر داد و ضمن قدردانی از ابراز احساسات و قدرشناسی اعضای کانون‌های مساجد به شهدای مقاومت، اذعان کرد: این رویداد هنری و ادبی در راستای پاسداشت مقام سردار سرافراز اسلام «سپهبد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» و همرزمانش با عنوان «سردار آسمانی‌ها» در ۶ رشته و در دو گروه سنی برای دختران و پسران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: رویداد بزرگ هنری ـ ادبی سردار آسمانی‌ها با عناوین «نامه‌ای برای سردار آسمانی»، «عکس و فیلم موبایلی»، «دلنوشته»، «قطعات ادبی»، «نقاشی و طراحی» و «سرود و شعر» در دو گروه سنی ۷ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۲۱ سال برگزار می‌شود.

ارزانی با اشاره به محورهای برگزاری این رویداد هنری تصریح کرد: «مضامین پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام «حاج قاسم سلیمانی»، «سیره زندگی و شخصیت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم» و «حماسه عظیم مردم ایران و عراق و سایر کشورها و ملیت‌ها در تکریم و بزرگداشت شهادت این سردار جبهه مقاومت» سه محور مهم برگزاری این رویداد هنری است.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به رویداد هنری ادبی «سردار آسمانی‌ها» تا ۲۵ بهمن اعلام شده و علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از آیین‌نامه، کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی مراجعه کنند.

کلیه آثار ارسالی باید به عنوان (# سردار آسمانی‌ها) ارسال شود.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع