منصوری: پرستاران بار اصلی درمان را بر دوش می کشند

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

محمدرضا منصوری نماینده ساوه

ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه پرستاری بار اصلی درمان و تامین سلامت مردم را بر دوش می کشند.

محمدرضا منصوری در آئین تجلیل از پرستاران شهرستان زرندیه اظهار کرد: پرستاران به عنوان مجاهدان حوزه بهداشت و درمان با وجود کاستی ها و مشکلات فراوان خدمات شایانی را به بیماران ارائه می دهند.

وی در ادامه گفت: با وجود اینکه مشکلات اقتصادی کشور را با مشکل فروش نفت و محدودیت‌های مالی مواجه کرده است، اما در همین مدت بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان زرندیه با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد و موجب ارتقای شاخص های درمانی این منطقه شده و حجم قابل توجهی از مراجعات مردمی در حوزه درمان به شهرهای دیگر را کاهش داد.

منصوری با اشاره به احداث ۲۴ درمانگاه جدید در ساوه و زرندیه اظهار کرد: افتتاح این مراکز درمانی با مشارکت خیرین و حوزه سلامت توانسته است بخشی از مطالبات مردم در حوزه سلامت را برآورده کند.

وی همچنین به معوقات پرستاران اشاره کرد و گفت: دانشکده علوم پزشکی ساوه در حوزه معوقات وضعیت بهتری نسبت به سایر دانشکده‌ها دارد. در برخی استان ها معوقات به بیش از ۶ ماه رسیده است.

وی افزایش بودجه حوزه سلامت ساوه و زرندیه از ۲۴ میلیارد تومان به ۴۴ میلیارد در سال جاری را موجب کسب رتبه برتر دانشکده علوم پزشکی دانست و افزود: سلامت و امنیت دو نیاز تحقق توسعه پایدار است و باید از همه ظرفیت‌ها برای تامین این نیازها استفاده کرد.

در ادامه امام جمعه زرندیه گفت: پرستاری یک حرفه نیست بلکه یک مسئولیت مقدس در کاهش آلام بیماران است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی افزود: نباید به کمبودهای موجود در بحث مالی توجه کرد، نگاه پرستاران باید به عظمت کارشان باشد و اینکه تیمار کردن یک بیمار چقدر مقدس و ارزشمند است. قطعا دعای یک بیمار بدرقه راه شما خواهد بود.

در این مراسم از پرستاران نمونه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران