مردم ایران همچون سردار سلیمانی دشمن‌شناس باشند

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

مهدی ابرقویی

ایسنا/یزد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با بیان این که مردم ایران باید همچون سردار سلیمانی دشمن‌شناس باشند، گفت: شناسایی راه مقابله با دشمن، بالا بردن سطح بصیرت و گوش به فرمان ولی‌فقیه بودن ادامه راه سردار سلیمانی‌هاست.

«مهدی ابرقویی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی آمریکا در عراق را قانونی و مشروع ایران دانست و افزود: آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند که پایگاه‌های آنان در منطقه، گنبد آهنین دارد و هیچ جنبنده‌ای نمی‌تواند به آن نزدیک شود ولی با وجود این ادعاها دیدیم که بامداد روز گذشته دقیقاً در همان زمانی که سپهبد حاج قاسم سلیمانی ترور شد، هوافضای سپاه اقدام متقابلی را انجام داد که مردم و ملت‌های مقاومت نیز منتظر چنین حرکتی بودند.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، این حمله موشکی تنها یک سیلی بود که به آمریکا زده شد و ما به دنبال پایان دادن به حضور فساد برانگیز آمریکا در منطقه هستیم که آرزوی سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز بود چرا که معتقدیم امنیت خاورمیانه را باید کشورهای خاورمیانه تأمین کنند و نیازی به حضور کشورهای بیگانه نیست.

ابرقویی خاطرنشان کرد: مردم ما با حضور در مراسمات تشییع، تدفین و مراسمات عزاداری سید الشهداء مقاومت، بخشی از انتقام خود را از دشمنان گرفتند و به آنان ثابت کردند که انقلاب هنوز زنده است و دل مردم نیز همراه با این انقلاب است.

عاقبت‌به‌خیری را در ولایت مداری است

فرمانده سپاه ابرکوه ابراز کرد: حضور مردم ایران و عراق در تشییع پیکر شهیدان سلیمانی و المهندس و سایر شهدای حادثه تروریستی در عراق، تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن در راستای تفرقه‌افکنی بین ملت‌ها را که سال‌ها توسط این خناسان برنامه‌ریزی و برای آن میلیاردها دلار هزینه شده بود، خنثی کردند.

ابرقویی با تأکید بر اینکه تمام محاسبات آمریکا بر عکس از آب درآمد، تصریح کرد: ملت‌های مقاومت متحد و منسجم‌تر از قبل شده و این روزها در خون‌خواهی شهدا به خیابان‌ها آمده‌اند.

وی با بیان این که مردم ایران باید همچون سردار سلیمانی دشمن‌شناس باشند، ابراز کرد: شناسایی راه مقابله با دشمن، بالا بردن سطح بصیرت و گوش به فرمان ولی‌فقیه بودن ادامه راه سردار سلیمانی‌هاست؛ همان‌طور که این شهید والامقام در سخنرانی‌های خود، عاقبت‌به‌خیری را در ولایت مداری می‌دانست.

تحریم های آمریکا پله ترقی فرزندان ایران

این مقام نظامی ادامه داد: پیام ما به آمریکا، ترامپ و هم‌پیمانانش این است که مرز بین ما و از بین بردن دشمنان، اراده ما و اشاره مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به این که ایران امروز با ایران قبل از انقلاب فرسنگ‌ها فاصله دارد، اضافه کرد: دشمن بداند که تحریم‌هایش نه‌تنها اثری در جلوگیری از پیشرفت فرزندان ایران نداشته بلکه پله‌ای برای ترقی ما شده است.

ابرقویی در پایان نیز خطاب به برخی از افرادی که غافل بوده و رفع همه مشکلات کشور را در مذاکره و سازش می‌بینند، گفت: قدرت موشکی نیاز ضروری امروز ایران است.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران