قمی: با مردم صادق باشیم

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

محمد قمی

یک عضو فراکسیون امید تاکید کرد که باید در شرایط فعلی تمامی تلاش را برای بازگرداندن اعتماد مردم به کار برد که اولین راه آن است که با آنها صادق باشیم.

محمد قمی در گفت‌وگو با ایسنا با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و تقدیر از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدا و تسلیت به خانواده‌های سرنشینان هواپیمای اکراینی گفت: بعد از وقوع حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی باید در ابتدا مردم در جریان اصل اتفاق قرار می‌گرفتند. درست است که بعد از چند روز سردار حاجی زاده و سردار سلامی توضیحاتی درباره‌ی علت این اتفاق دادند؛ ولی باید از همان ابتدا این موضوع به مردم گفته می‌شد کما این که به نظر بنده خیلی سخت است بگوییم که به خاطر خطای انسانی هواپیمای اوکراینی مورد اصابت قرار گرفته است.

وی توضیح داد: پرتاب موشک توسط یک تیم و نه یک نفر انجام می‌شود باید این موضوع به صراحت روشن شده و به اطلاع مردم برسد. هواپیمای جنگی با هواپیمای مسافربری شرایط متفاوتی دارد. اکنون هم بعد از وقوع حادثه مردم از این که دیر متوجه شدند نگران و ناراحت هستند.

این عضو فراکسیون امید با اشاره به توضیحات سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه اظهار کرد:‌ این که ایشان با شجاعت و صداقت تقصیر را به گردن گرفت کار خوبی بود ولی ای کاش زودتر موضوع را به مردم می‌گفتند. اکنون هم باید به دنبال راهی رفت تا اعتماد مردم را برگردانیم. اولین کار آن است که با مردم صادق باشیم و در رفتار و کردارهای‌مان عدالت را رعایت کنیم خودمان را جای خانواده قربانیان بگذاریم و بر اساس آن سخن بگوییم.

قمی همچنین عامل اصلی این اتفاق را آمریکا دانست و گفت: این آمریکا بود که سردار سلیمانی را به شهادت رساند و بعد از آن آسمان ایران را ناامن کرد و ما را در این وضعیت قرار داد که خطای انسانی باعث بروز این فاجعه شد. مردم باید این موضوعات را بدانند و در عین حال آمریکا هم بداند ما نسبت به آنها بغض داریم.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران