فیفا استعفای مهدی تاج را پذیرفت

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت خبر جور در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

  • شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: ۹۸۱۰۲۱۱۵۸۱۷
  • خبرنگار : ۷۱۴۶۰
  • چاپ

فیفا استعفای مهدی تاج را پذیرفت

مهدی تاج

نام حیدر بهاروند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سایت فیفا درج شده است. موضوعی که نشان از پذیرش استعفای مهدی تاج از سوی فیفا دارد.

به گزارش ایسنا، در صفحه تیم ملی فوتبال ایران در سایت رسمی فیفا که مشخصات فدراسیون فوتبال ایران نیز وجود دارد نام حیدر بهاروند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران درج شده است و این بدان معنا است که استعفای مهدی تاج از فدراسیون فوتبال ایران مورد تایید این نهاد قرار گرفته است و از نگاه فدراسیون جهانی فوتبال حیدر بهاروند رییس فدراسیون فوتبال ایران است.

البته نام مهدی تاج هم‌چنان به عنوان عضو کمیته سازماندهی مسابقات فیفا در این سایت موجود است.

به گزارش ایسنا، ۸ دی ماه سال جاری بود که مهدی تاج بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان به علت بیماری قلبی، به توصیه پزشکان از ریاست فدراسیون فوتبال کناره‌گیری کرد تا بعد از سه سال و نیم مدیریت بر این فدراسیون، صندلی ریاست را ترک کند و مطابق اساسنامه فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند به عنوان نایب رییس فدراسیون جانشین او شد تا انتخابات فدراسیون را برگزار کند.

هرچند فیفا هم بهاروند را رییس فدراسیون ایران می‌داند اما هم‌چنان در مکاتبات فدراسیون فوتبال و اخبار رسمی این فدراسیون از او به عنوان سرپرست یاد نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران