فیصل مقداد: نیروهای آمریکایی و ترکیه‌ای در سوریه اشغالگر و متجاوز هستند

بین الملل
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه
بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

فیصل مقداد

معاون وزیر خارجه سوریه تأکید کرد این کشور تمامی نیروهایی را که به صورت غیرقانونی در سوریه هستند متجاوز و اشغالگر می‌داند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه به خبرنگاران گفت: ما همواره آماده فداکاری برای دفاع از وحدت و حاکمیت و مردممان هستیم. ما نیروهای آمریکایی یا غربی و دیگر نیروهایی را که به صورت غیرقانونی در خاک سوریه هستند اشغالگر و متجاوز می‌دانیم و بر همین اساس با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

مقداد از کشورهایی که در حمایت از تروریسم دست دارند خواست از این حمایت دست بردارند چراکه جهان چهره قبیح آمریکا را بعد از حمله خونین به حشد شعبی عراق که یکی از قدرت‌های دولت عراق در مبارزه با تروریسم است مشاهده کرد.

وی گفت: باید از حشد شعبی حمایت می‌شد نه اینکه این گروه را هدف قرار داد. اما این سیاست آمریکاست.

مقداد درباره حضور نیروهای ترکیه در خاک سوریه گفت: سوریه قصد و نیت ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور این کشور را می‌داند. ما نیروهای این کشور را اشغالگر می‌دانیم آن‌ها می‌دانند اشغال به چه معناست. آن‌ها در ربع اول قرن گذشته زمانی که از منطقه بیرون رفتند این را تجربه کردند الان هم می‌دانند که باید از منطقه خارج شوند.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع