سرمربی تیم ملی کاراته: سردار سلیمانی خواب را بر دشمنان حرام کرده بود

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت خبر جور در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

  • دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: ۹۸۱۰۱۶۱۲۱۸۵
  • خبرنگار : ۷۱۵۰۶
  • چاپ

سرمربی تیم ملی کاراته: سردار سلیمانی خواب را بر دشمنان حرام کرده بود

شهرام هروی

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سردار سلیمانی حامی مستضعفان بود و با جهاد در راه خدا خواب را برای دشمنان اسلام و این مرز و بوم حرام کرده بود.

به گزارش ایسنا، سید شهرام هروی در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به راستی که برازنده لقب سردار دل‌ها بود. مرد بزرگی که حامی مستضعفان بود و با جهاد در راه خدا، خواب را برای دشمنان اسلام و این مرز و بوم حرام کرده بود.

سرمربی تیم ملی کاراته افزود: ترس دشمن از سردار حاج قاسم سلیمانی به حدی بود که حتی جرات مبارزه رو در رو در مقابل ایشان را نداشتند و در یک اقدام ناجوانمردانه و بزدلانه تصمیم به ترور فرمانده بزرگ ایرانی گرفتند.

هروی تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم فکر کردند که با ترور سپهبد سلیمانی نفس راحتی خواهند کشیدند، در حالی که سلیمانی یک فرد نبود و با مرام خود مکتب سلیمانی را در ایران بنا نهاده است که از بین رفتنی نیست.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران