رضایت توخل از  وضعیت PSG

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت خبر جور در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

  • پنجشنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: ۹۸۱۰۱۹۱۴۸۸۳
  • خبرنگار : ۹۰۱۱۱
  • چاپ

رضایت توخل از وضعیت PSG

توخل

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی قاطع در جام اتحادیه از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در جام اتحادیه فرانسه جشنواره گل به راه انداخت و توانست با نتیجه ۶ بر یک برابر سن اتین به پیروزی دست پیدا کند.

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن از وضعیت تیمش ابراز رضایت کرد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: مهم‌تر از پیروزی در این دیدار انگیزه و شوری است که بازیکنان به زدن گل دارند. آنها نشان دادند که با زدن یک یا دو گل سیر نمی‌شوند و می‌خواهند به گل زدن ادامه دهند که این بسیار مهم است.

او ادامه داد: بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند و با شایستگی به پیروزی پر گل دست پیدا کردند. واقعا خوشحال کننده است که هم پیروز شدیم و هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. اطمینان دارم که هواداران هم از این بازی خوب لذت برده‌اند.

پاری سن ژرمن در فصل جای آمادگی بسیار بالایی از خود نشان داده است. شاگردان توخل در لیگ فرانسه صدرنشین هستند. در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین صعود کردند و در جام حذفی و جام اتحادیه هم به دور بعد راه پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران