وب سایت خبرجو

راه برون رفت از فتنه بصیرت افزایی است

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: راه برون رفت از فتنه مطالعه وبصیرت افزایی است.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی شامگاه ۱۰ دی ماه در مراسم بزرگداشت حماسه ی ۹دی که در سالن بسیج ارومیه برگزار شد، افزود: فتنه از غفلت، ضعف دینی و بی بصیرتی به وجود می آید و راه برون رفت از فتنه مطالعه و بصیرت افزایی است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون فتنه‌های زیادی رخ داده است، تصریح کرد: فتنه وفتنه گران از اول انقلاب بوده اند و در شرایط و زمان‌های مختلف رنگ عوض می کنند، بنابراین باید در مقابل هرگونه فتنه هوشیار باشیم.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور باتاکید بر اینکه فتنه یک جریان منحرف و مصمم برای انجام هدف است، اظهار کرد: در فتنه ۸۸ فتنه گران ۹ماه با فتنه گری نظام را به دروغ وتقلب متهم کردند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حریزاوی خاطرنشان کرد: فتنه و فتنه گران در اوایل انقلاب با به شهادت رساندن ۱۷هزار نفر از ملت ایران و در سال ۸۸با به شهادت رساندن مردم بی گناه، جنگ روانی را علیه نظام به راه انداختند.

وی ادامه داد: ملت و مسئولان باید با بصیرت وهوشیاری راه خود را از عوامل نفوذی و تفرقه افکن داخلی جدا کرده و با بصیرت، پشتیبان ولایت فقیه ورهبری باشند، چرا که هدف فتنه ضربه به اصل ولایت فقیه است.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع