خون سردار سلیمانی باعث قوام و دوام محور مقاومت خواهد شد

علمی و هنری
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سردار غیاثی راد ساوه

ایسنا/مرکزی معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه خون سردار سلیمانی جریانی جدید از وحدت را در کشور ایجاد می کند، گفت: همانطوری که خون شهید بهشتی سبب بیمه شدن انقلاب شد، خون سردار سلیمانی نیز باعث قوام و دوام جنبش اسلامی و محور مقاومت خواهد شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار داود غیاثی‌راد شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مسجد ابوذر ساوه با اشاره به مبارزات سردار سلیمانی با داعش، گفت: سردار سلیمانی با اخلاص تمام به جنگ آنها رفت و در یک مقطع با محاسبات دقیق اعلام کرد که داعش تا سه ماه آینده از بین می‌رود و همینطور هم شد.

وی از سردار سلیمانی بعنوان شخصیتی فاطمی یاد کرد که ارادت کاملی به صدیقه کبری(س) داشت و به همین دلیل به تاسی از این بانوی بزرگوار وصیت کرد که قبرش بی نام و نشان باشد.

وی با تاکید بر اینکه سپهبد شهید سلیمانی یک شخص عادی نبود بلکه یک دنیا بود و به یقین راه و حرکت او در میان ملت‌های آزاده تداوم می‌یابد، افزود: سردار سلیمانی یک شهید بین المللی است همانطور که سیدالشهداء برای همه مسلمین احترام دارد، او نیز در جهان از احترام برخوردار است.

سردار غیاثی‌راد با تاکید بر اینکه انتقام خون این شهید، قطعا با حساب و تدبیر انجام می شود، تصریح کرد: این شهید والامقام در همه کشورهای جهان اقدامات ارزشمندی انجام داده است و رهبری نیز در حکم سردار قاآنی بر ضرورت تداوم خط و برنامه‌های او تاکید داشته‌اند.

وی در ادامه به مجاهدت‌های سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: در سال ۶۴ چند ژنرال جوان ایرانی از جمله شهید سلیمانی، قرارگاه نوح نبی(ع) را با عنوان فریب بزرگ دشمن تاسیس کردند. کنتی برمن از ژنرال‌های آمریکایی در کتابش اقرار می‌کند که کار سردار سلیمانی در خصوص فریب صدام، از فریب بزرگ ارتش هیتلر هم بزرگتر بود.

وی بیان کرد: با وجود حمایت ماهواره‌های آمریکایی و خدمات تجسسی هواپیماهای آواکس به صدام اما ژنرال سلیمانی دستور اسکان همه نیروهای اهواز در خرمشهر و انتقال همه نیروهای خرمشهر و شلمچه به اهواز را داد، در نتیجه تردد سنگینی در جاده خرمشهر به اهواز ایجاد می‌شود و نهایتا آواکس‌ها و ماهواره‌ها به صدام گزارش یک اعزام نیروی عظیم را می‌دهند و صدام هم در پست بصره نیروهای خود را مستقر می‌کند.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور ادامه داد: در همین احوال حدود دو هزار غواص به صورت کاملا سری در دل شب با ایمان قوی به دل رودخانه اروندرود زدند و پس از طی کردن آن در ۲۱ بهمن سال ۶۴ توانستند پرچم علی ابن موسی الرضا(ع) را بر مناره مسجد بند استراتژیک فاو نصب کنند و همه خبرنگاران خارجی از این اقدام به عنوان شاهکار سردار قاسم سلیمانی یاد کردند.

وی در ادامه گفت: تضعیف جایگاه ولایت فقیه از برنامه‌های در دستور کار دشمنان است و در آستانه انتخابات هرکسی راهی غیر از تبعیت از ولایت برود، از مسیر قاسم سلیمانی خارج شده است.

وی گفت: انتخابات برای نظام اسلامی یک مشروعیت مضاعف محسوب می‌شود و خداوند همواره راه آن را برای ما هموار می‌کند. یکی از آثار مبارک خون شهید سلیمانی قطعا در مشارکت گسترده ملت در انتخابات پیش رو نمایان خواهد شد.

سردار غیاثی‌راد افزود: برای بیمه شدن انقلاب و تحقق اهداف گام دوم، تبعیت از ولایت فقیه، جوان‌گرایی و ادامه راه شهید سپهبد سلیمانی یک ضرورت است.

وی افزود: پیام خون شهیدان سلیمانی و صیاد شیرازی‌ها در گام دوم انقلاب، جوان‌گرایی و حرکت به سمت دولت جوان انقلابی است که فرآیند آن باید از انتخابات پیش رو آغاز شود.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع