حمله راکتی تروریست‌ها به اطراف ۲ فرودگاه‌ در حلب

بین الملل
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه
بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

حمله به فرودگاه حلب

یک منبع نظامی سوری از حمله راکتی تروریست‌ها به اطراف فرودگاه بین المللی حلب و فرودگاه نظامی "النیرب" خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، یک منبع نظامی سوری شامگاه شنبه اعلام کرد که گروه‌های تروریستی اطراف فرودگاه بین‌المللی حلب و فرودگاه نظامی النیرب را در این شهر سوریه هدف حملات راکتی قرار دادند.

طبق گفته این منبع، همچنین دهها تن از نیروهای ارتش سوریه توسط این گروه‌ها به اسارت گرفته شدند.

این حملات راکتی عناصر تروریستی در حالی صورت می‌گیرد که پنجشنبه ترکیه و روسیه در استانبول بر سر آتش بس در ادلب توافق کرده بودند و این توافق از نهم ژانویه نیز به مرحله اجرا درآمده است.

در همین راستا، یکی از سرکرده‌های شورشیان "ارتش آزاد سوریه" مورد حمایت ترکیه از حمله عناصر این گروه به مرکز ارتش سوریه در حومه شهرک "ناحته" در حومه شرقی درعا و اسیر کردن ۲۰ تن از نیروهای دولتی سوریه خبر داد.

همچنین سرلشگر یوری بورینکوف، رئیس مرکز آشتی روسیه در پایگاه "حمیمیم" سوریه اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه حملات صدها تن از عناصر تروریستی در نزدیکی شهرک "جرجناز" در حومه ادلب را دفع کردند.

وی در این باره گفت: حدود ۲۰۰ تروریست در این حمله حضور داشتند که ارتش سوریه موفق به شکست آنها شد و این عناصر ناگزیر به عقب‌نشینی به مواضع‌شان شدند.

بورینکوف ادامه داد: نظامیان روسیه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد حمله هوایی از سوی عناصر مسلح رصد کرده‌اند اما نیروهای دولتی سوریه حملاتشان در ادلب را متوقف کرده و از جنگنده‌ها در این منطقه استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع