وب سایت خبرجو

حل مشکل به سبک رزمندگان

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) گفت: در زمان جنگ تحمیلی اگر اختلاف نظر یا تفاوت دیدگاهی وجود داشت فرماندهان و رزمندگان میان خودشان به آن رسیدگی می‌کردند.

اکبر باقری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شرایط سیاسی و نظامی دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و رزمندگان تابع نظر امام و ولی فقیه خود بودند. امام هم به رزمندگان توصیه کرده بودند که آنها عضور جریان سیاسی خاصی نباشند.

وی افزود: از همین رو رزمندگان و فرماندهان به هیچ وجه به دنبال انجام کارهای سیاسی نرفتند و اگر هم در مساله‌ای نیاز به تصمیم گیری بود با یکدیگر مشورت می‌کردند و شاخص اصلی تصمیم‌هایشان امام بود. آنها به یکدیگر اعتماد داشتند چرا که با اخلاص کار می‌کرند.

این رزمنده دوران دفاع‌مقدس گفت: اگرچه برخی، پس از رحلت مام به هواخواهی سیاسی از طیف‌های مختلف پرداختند اما یکی از بارزترین ویژگی رزمندگان و شهدا این بود که چنانچه با فرمانده یا شخصی به مشکل و اختلاف نظر می‌خوردند با هم به گفت‌وگو می‌پرداختند و مسأله را میان خودشان برطرف می‌کردند.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع