ثبت بیش از چهار میلیارد دقیقه مکالمه در اپراتورها

اقتصادی
برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اقتصادی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

بازی موبایلی

هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه‌ دوم سال جاری، مکالماتی با سایر اپراتورهای همراه، تلفن ثابت و مکالمات بین‌الملل داشتند که سقف این مکالمات را به بیش از چهار میلیارد دقیقه می‌رساند.

به گزارش ایسنا، با وجود شبکه‌های اجتماهی که امروزه بخش اعظمی از ارتباطات افراد به‌واسطه آن‌ها انجام می‌شود، همچنان بسیاری از مکالمات مردم از طریق تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد. مطابق آمار منتشره توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر یک از اپراتورها در سه ماهه‌ دوم سال جاری، مکالمات ورودی و خروجی متفاوتی داشتند.

اپراتور همراه اول در مجموع بیش از چهار میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور همراه اول به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور همراه اول داشته است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور همراه اول به تفکیک در جدول زیر آمده است.

همچنین اپراتور ایرانسل در مجموع بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از چهار میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور ایرانسل داشته است. مکالمات ورودی و خروجی اپراتور ایرانسل به تفکیک در جدول زیر آمده است.

اپراتور رایتل نیز در مجموع بیش از ۳۳۴ میلیون دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از ۴۵۰ میلیون دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور رایتل داشته است. مکالمات ورودی و خروجی اپراتور رایتل به تفکیک در جدول زیر آمده است.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران