وب سایت خبرجو

تکذیب مشاجره بین گردان‌های حزب‌الله عراق و نیروهای ضد تروریسم این کشور

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه
بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم عراق وقوع هرگونه درگیری و مشاجره میان اعضای این سازمان و "گردان‌های حزب‌الله" عراق را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، صباح النعمان، سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم عراق خاطرنشان کرد: نوارهای ویدیویی و تصاویری منتشر شده که از وقوع مواردی از درگیری و مشاجره میان نیروهای سازمان مذکور و گردان‌های حزب‌الله عراق خبر می‌داد که این امر صحت ندارد.

النعمان در ادامه افزود: نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم در حال حاضر در خیابان فرودگاه بغداد به منظور تامین امنیت آن و نیز در داخل منطقه "الخضراء" مستقر هستند.

وی همچنین تصریح کرد: نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم در هیچ منطقه دیگری جز این دو مناطق ذکر شده مستقر نیستند.

النعمان گفت: نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم در مناطق برگزاری مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس، معاون رئیس سازمان حشد شعبی عراق مستقر نشدند.

این اظهارات النعمان در واکنش به نوار ویدیویی منتشر شده توسط فعالان شبکه‌های اجتماعی ایراد شد که در آن مدعی شده بودند میان نیروهای مبارزه با تروریسم و نیروهای گردان‌های حزب‌الله عراق مشاجره‌ای درگرفته که اعضای حزب‌الله عراق اجازه بازرسی به این نیروها را نمی‌دهند.

در جریان حمله بامداد جمعه پهپادهای آمریکایی به خودروهای حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع