توسعه گردشگری دریایی در سیستان و بلوچستان

علمی و هنری
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

گردشگری دریایی

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان گفت: از برنامه های ویژه این سازمان برای جذب گردشگر توسعه گردشگری دریایی در سیستان و بلوچستان است.

علیرضا جلالزایی در گفت وگو با ایسنا افزود: یکی از راه های جذب توریسم و گردشگر به استان سیستان وبلوچستان ایجاد زیر ساخت های این صنعت است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان در ادامه بیان کرد: چابهار یکی از مهمترین شهرهای بندری ایران است که از نظر اقتصادی و گردشگری بسیار مورد توجه عموم مردم قرار دارد.

جلالزایی افزود: یکی از اصلی ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری در چابهار بندر گواتر است که در انتهایی ترین نقطه جنوب شرقی ایران و در منطقه ی مرزی شهرستان چابهار با مرز مشترک پاکستان قرار گرفته است. این بندر بخش کوچکی از استان سیستان و بلوچستان است که به آن گوهر بهشتی در ساحل دریای عمان هم گفته می شود. گواتر به واسطه قرار گرفتن در مجاورت جنگل‌ های حرا یکی از مناطق حفاظت شده محیط زیست به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده ، برقراری ارتباط بین دفاتر خدمات مسافرتی استان و لینک کردن آن‌ها با یکدیگر در راستای افزایش تعاملات آن‌ها برای جذب گردشگر بیشتر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تبلیغات جهت جذب گردشگران علاقه مند برای سفر دریایی از طریق دفاتر خدمات مسافرتی فعال در استان انجام می شود.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع