وب سایت خبرجو

تلاش برای نابودی فرهنگ و تمدن ایران اقدامی جاهلانه است

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه آثار فرهنگی، تاریخی و مذهبی ایران جهانی هستند و به مردم دنیا تعلق دارند، تلاش برای نابودی آنها اشتباه و اقدامی جاهلانه محسوب می شود.

صاحب گل صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: فرهنگ و تاریخ ایران سرگذشت انسان هایی را گواهی می دهد که نماد استقامت، مردانگی، قدرت و مبارزه با ظلم بوده اند.
وی بیان کرد: تاریخ اقوام مادها، سکاها، آریایی، هخامنشیان، اشکانیان، ساسانیان در ایران بیانگر هویتی بی مثال بوده که با آمدن اسلام اصالت خود را نیز حفظ کرده است.
صالحی اظهار داشت: اماکن تاریخی، مذهبی، فرهنگی ایران عظمت و ابهت ملتی را در سینه دارند که نماد جاودانگی هستند.
وی بیان کرد: تهدید و تلاش برای هدف قرار دادن آثار فرهنگی و هویت ملی ایرانیان از سوی رئیس جمهور آمریکا از بی خردی وی و سران استکباری حکایت دارد.
صالحی ادامه داد: مساجد، اماکن سیاحتی و زیارتی و آثار تاریخی و فرهنگی ایران متعلق به تمام مردم دنیا هستند و مردم دنیا برای حفظ آنها نیز می کوشند.
فرماندار خاش گفت: این فرهنگ غنی و آثار تاریخی و کهن ایران از سالهای دور تاکنون حفظ شده اند و همچنان عزتمندانه حفظ می شوند.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع