ترامپ: نشست خوبی درباره خاورمیانه، ارتش و تجارت داشتیم

بین الملل
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه
بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ترامپ

رئیس‌جمهوری آمریکا اندکی پس از بازگشت به کلوب فلوریدا از زمین گلف‌اش گفت، نشست بسیار خوبی در حوزه خاورمیانه، ارتش و تجارت داشته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مشخص نیست سخنان روز سه‌شنبه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به چه مساله‌ای اشاره دارد و او هیچ جزئیاتی ارائه نکرد.

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: «نشست بسیار خوبی درباره خاورمیانه، ارتش و تجارت داشتیم. به کاخ سفید جنوبی (مارالاگو) بازمی‌گردیم! در طول روز با ما همراه باشید.»

این سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا که در آن عمارت تفریحی مارالاگوی خودش در فلوریدا را تا حد "کاخ سفید جنوبی" بالا برده است، با انتقادهای تازه‌ای روبرو شد. انتظار می‌رود ترامپ در تعطیلات سال نوی میلادی در فلوریدا باشد. بسیاری از کاربران توییتر اشاره کردند که این ملک شخصی ترامپ که متعلق به اوست و از آن سود می‌برد، معادل یک ساختمان دولتی نیست. یکی از کاربران در پیامی نوشت: «اگر این ملک را به دولت فدرال بخشیده‌اید که هیچ، وگرنه آن ساختمان، کاخ سفید جنوبی نیست.»

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع