تب هنر هفتم در سمنان بالا گرفت+جدول اکران فیلم‌های دو روز اول جشنواره فجر

علمی و هنری
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

جشنواره فیلم فجر در سمنان

ایسنا/سمنان با آغاز آغاز اکران فیلم‌های بخش سیمرغ جشنواره فیلم فجر و اکران فیلم‌های بخش کودک و نوجوان(پروانه‌ها) تب هنر هفتم در سمنان بالا گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین علی‌اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در حاشیه آغاز به کار این جشنواره به مناسبت دهه فجر در سمنان در جمع خبرنگاران از آغاز اکران فیلم‌های بخش سیمرغ جشنواره فجر از شب گذشته در دو سینمای هلال و یادمان سمنان خبر داد و اظهار کرد: در این بخش ۱۴ فیلم در این سینماها اکران خواهد شد. همچنین بخش پروانه‌ها ویژه دانش اموزان و کودکان است که فیلم‌های آن به صورت رایگان اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق جدول پخش فیلم‌ها، هر روز دو فیلم در سمنان تا بیست و یکم بهمن اکران می شود گفت: دراولین روز دو فیلم "اتابای" به کارگردانی نیکی کریمی و "بی صدا حلزون" به کارگردانی بهرنگ دزفولیزاده در سمنان به روی پرده می‌رود.

فضیلت، نرخ بلیط تماشای این فیلم‌ها را در سمنان ۶ هزار تومان بیان کرد و گفت: برای استفاده بیشتردوستداران هنر سینما نرخ بلیط فیلم های جشنواره فجر با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این فیلم‌ها از طریق گیشته سینماها و نیز سامانه سینما اتیکت عرضه می شود اظهار داشت: سانس های اکران این فیلم ها در سینما هلال سمنان ۱۷ و ۱۹ و در سینما یادمان ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در جشنواره امسال در مجموع ۳۳ نوبت فیلم های فجر اکران خواهد شد گفت: شمار فیلم های اختصاص یافته به سمنان در جشنواره امسال نسبت به سال گذشته دو فیلم افزایش دارد.

به گزارش ایسنا-اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر روز سه شنبه با اکران اولین فیلم در بخش سیمرغ و پروانه ها در سینما هلال سمنان آغاز شد.

در بخش سیمرغ و پروانه ها طبق برنامه پنج عنوان فیلم در سانس صبح و از ساعت ۱۰ در سینما هلال سمنان به روی پرده می‌رود.

در اولین روزاز برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سمنان، دو فیلم "آتابای" و "بی صدا حلزون" سه شنبه شب در دو سینمای سمنان به روی پرده رفت.

فیلم "اتابای" که با گویش ترکی و زیرنویس فارسی است به کارگردانی نیکی کریمی و نویسندگی هادی حجازی فر تولید شده و در آن هادی حجازی فر، جواد عزتی و سحر دولتشاهی به ایفای نقش می پردازند.

فیلم "بی صدا حلزون" نیز به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده و فیلم نامه محمدرضا رهگذر تولید و به جشنواره سی هشتم فجر رسیده و در آن هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی، محسن کیابی، علیرضا جلایی تبار و بهنوش بختیاری بازی می کنند.

از این فیلم ها که در سانس های ۱۸ و ۲۰ در سینماهای هلال و یادمان به نمایش درآمد با استقبال نسبتا خوب دوستداران سینما در سمنان مواجه شد.

در دومین روز از این جشنواره چهارشنبه شب دو فیلم "سینما شهر قصه" و "پدران" در دو سینمای یاد شده به روی پرده خواهد رفت.


انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع