وب سایت خبرجو

تبلیغات انتخاباتی پیش از موعد جرم است/تشکیل پرونده برای متخلفان انتخاباتی در ۴ شهر

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تبلیغات پیش از موعد انتخاباتی جرم است.

« سید عیسی حسنی » در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: در رابطه با تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در سطح استان به داوطلبان شرکت کننده در انتخابات و نمایندگان آن‌ها تذکرات لازم داده شده است.

وی اظهارکرد: رسانه ای نکردن خیلی از اقدامات و مسائل در این خصوص از سوی دستگاه قضایی، به منزله رصد نکردن و برخورد نکردن نیست.

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در موارد متعددی از سوی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، روسا و دادستان های حوزه های قضایی تذکرات لازم داده شده است.

حسنی تصریح کرد: در مواردی که موضوع اهمیت بیشتری داشت علاوه بر تذکر نسبت به تشکیل پرونده کیفری از سوی دادستانهای محترم اقدام شده است.

وی ادامه داد: مطابق قانون انتخابات مجلس، تبلیغات پیش از موعد، اردوکشی خیابانی، استفاده از اموال بیت المال، تهدید داوطلبان، توهین، افتراء و نشر اکاذیب جرم است. البته برخی جرایم از جمله توهین، تهدید و افتراء تنها با شکایت شاکی خصوصی پیگیری می شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جرایمی که جنبه عمومی دارند از جمله سوء استفاده از اموال دولتی، تبلیغات زود هنگام، تظاهر و قدرت نمایی و استفاده از سلاح سرد و گرم با اعلام جرم از سوی مدعی العموم پیگیری و بررسی خواهند شد.

این مقام قضایی همه داوطلبین و کاندیداها را به رعایت قانون و احترام به حقوق مردم و پرهیز از برخورد های احساساتی و شتابزده در امر انتخابات توصیه کردند.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران