وب سایت خبرجو

برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) ، مراسم عزاداری و سوگواری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام، مراسم سوگواری ایام فاطمیه از یکشنبه ۱۵ دی ماه تا پنج شنبه ۱۹ دی ماه به مدت ۵ شب، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بندانی نیشابوری برگزار خواهد شد.

در این مراسم ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السّلام حاج امیر نعیمی به مرثیه سرایی و حاج محمدرضا غلامرضازاده در شام شهادت آنحضرت به قرائت دعای کمیل خواهند پرداخت.

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت جانسوز حضرت صدیقه طاهره(س)، مقدم همه پیروان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را گرامی می دارد.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع