وب سایت خبرجو

بحران کمبود چپ پا در تیم ملی فوتسال!

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت خبر جور در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

  • شنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۸ / ۰۳:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: ۹۸۱۰۱۱۰۸۵۶۶
  • خبرنگار : ۷۱۴۳۸
  • چاپ

بحران کمبود چپ پا در تیم ملی فوتسال!

تیم ملی فوتسال با مثبت شدن نتیجه تست دوپینگ عروجی با چالش کمبود بازیکن چپ پا روبرو شده است.

به گزارش ایسنا، ابوالقاسم عروجی بازیکن مطرح تیم ملی فوتسال و تیم مس سونگون مدتی پیش به دلیل دوپینگ با محرومیت روبرو شد و گرچه در تلاش است تا با ارائه ادله لازم و کافی ثابت کند که دوپینگ نکرده اما به مسابقات فوتسال قهرمانی۲۰۲۰ آسیا که اسفند ماه برگزار می‌شود، نمی‌رسد.

عروجی از جمله بازیکنان چپ پای تیم ملی بود که کادرفنی حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بود اما محرومیت او دست کادرفنی را از بازیکنان با این قابلیت خالی کرده است. در حال حاضر تنها چپ پاهای با کیفیت فوتسال ایران، قدرت بهادری و مهدی کریمی هستند و به جز این دو بازیکن چپ پای دیگری هنوز نتوانسته نظر ناظم الشریعه را جلب کند.

کریمی در بازی‌های مقدماتی آسیا و بازی‌های دوستانه برای دقایقی به میدان رفت اما هنوز به صورت کامل اعتماد کادرفنی تیم ملی را جلب نکرده است. ناظم الشریعه و دستیارانش قصد دارند هفته‌های باقیمانده لیگ را با دقت بررسی کنند تا اگر بازیکنی با این قابلیت به چشم آمد، به تیم ملی دعوت شود.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران