بازار اراک صبح امروز تعطیل است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

بازار اراک

ایسنا/مرکزی رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: بدنبال ضایعه شهادت سپهبد سلیمانی، صبح امروز بازار اراک تعطیل است و اصناف استان با سیاه پوش کردن واحدهای صنفی خود سعی می کنند ارادت خود را به این سردار شهید نشان داده و بخشی از زحمات وی را قدردانی کنند.

جمشید زند در گفت و گو با ایسنا، ضمن تسلیت شهادت این سردار بزرگ اظهار کرد: جایگاه سردار سلیمانی در ایران، منطقه و جهان محرز و مشخص است و نقشی که او در ایجاد امنیت نظامی و اقتصادی در منطقه داشت بر کسی پوشیده نیست .

وی با تاکید بر اینکه روحیه قاسم سلیمانی ها در ایران زنده است و اگر دشمنان فکر می کنند با ترور او می توانند به ایران لطمه بزنند کور خوانده اند، افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز ایران بسیاری از بزرگان خود را از دست داد ولی شهادت آنها باعث شد انقلاب ریشه قوی تری پیدا کند.

زند گفت: در شرایط حاضر نیز با حضور سردار سلیمانی ها و درایت مقام معظم رهبری امنیت این کشور حفظ خواهد شد و ما از این بابت نگرانی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: اصناف استان همراه با مسئولان استانی، برای برنامه های دیگری برای بزرگداشت این شخصیت بزرگ برنامه ریزی می کنند و حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران