اپن استرالیا تحت تاثیر دود حاصل از آتش‌سوزی

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت خبر جور در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

  • سه‌شنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: ۹۸۱۰۲۴۱۸۶۲۹
  • خبرنگار : ۷۱۵۴۹
  • چاپ

اپن استرالیا تحت تاثیر دود حاصل از آتش‌سوزی

اپن استرالیا

تنیسورهای حاضر در اپن استرالیا به دلیل دود حاصل از آتش سوزی‌های این کشور با مشکل روبرو شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، آتشی که به جان استرالیا افتاده و مرگ ۲۷ انسان و بیش از یک میلیارد حیوان و سوختن بیش از ۱۰ میلیون هکتار جنگل را رقم زده است روی تنیس اپن استرالیا هم تاثیر گذاشت. دود حاصل از آتش سوزی‌ها موجب شد کمیته برگزاری بازی‌ها شروع مرحله پلی‌آف این بازی‌ها را به تعویق بیفتد.

کمیته برگزاری اپن استرالیا بامداد امروز در یک بیانیه اعلام کرد که تمرینات صبح به دلیل شرایط آب و هوایی بد به تعویق افتاده است. بازی‌های مرحله مقدماتی ساعت ۳:۳۰ بامداد آغاز می‌شوند. شرایط جوی بهتر شده است و هر لحظه بررسی خواهد شد. مانند همیشه سلامت و امنیت ورزشکاران، مربیان و هواداران در اولویت است.

تنیسورهای زیادی از جمله دلیله یاکوپوویچ و بوچارد به دلیل دود زیاد که نفس کشیدن را سخت می‌کرد مجبور شدند بازی‌هایشان را متوقف کنند.

اپن استرالیا تنها تورنمنت ورزشی نیست که تحت تاثیر هوای بد ملبورن قرار گرفته است. در رقابت‌های بریزبن ماریا شاراپووا و لاورا زیگموند مجبور شدند بازی‌شان را به خاطر دود در ورزشگاه متوقف کنند. شاراپووا گفت: سرفه می‌کردم. دود بیش از حد بود. چنین شرایطی برای بازی کردن مناسب نیست.

تنیسورهایی همچون نواک جوکوویچ اعلام کرده‌اند ممکن است دود حاصل از آتش سوزی جنگل‌های استرالیا روی نخستین گرند اسلم سال تاثیر بگذارد. مرد شماره دو جهان به تعویق افتادن بازی‌ها را پیشنهاد کرد و گفت: باید شرایط آب و هوایی را برای برگزاری این بازی‌ها بررسی کرد.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران