وب سایت خبرجو

امنیت کاروان‌های راهیان نور در اولویت قرار دارد

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: رعایت اصول ایمنی کاروان‌های راهیان نور جزو اولویت‌های ما قرار دارد.

به گزارش ایسنا،‌ سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به دومین مرحله اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس توضیح داد: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی یکی از اقدامات مناسب و فرهنگی برای آشناسازی نسل جوان امروزی با مقوله ایثار و شهادت است و طی برگزاری جلسات متعدد در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و استانهای کشور، رعایت اصول ایمنی کاروان‌های راهیان نور جزو اولویت‌های ما قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم اردوهای راهیان نور دانش آموزی سال جاری از ابتدای بهمن ماه و با اعزام پسران دانش آموز از سراسر کشور آغاز خواهد شد.

سردار سلیمانی ادامه داد: از آبان امسال تا به امروز شاهد اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم و در مرحله اول، بیش از ۱۶۰ هزار دانش‌آموز از سرزمین نور بازدید کردند و بیش از پیش با سیره شهدا آشناتر شدند.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع