وب سایت خبرجو

اعلام برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پاسداشت مقام والای شهید سپهبد سلیمانی

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی بنیاد در جهت پاسداشت مقام والای شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: بنیاد بر اساس رسالت ذاتی خود برنامه‌های مختلف فرهنگی را در جهت گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان ایشان در حادثه تروریستی تدارک دیده است تا گامی را در جهت پاسداشت این شهید گران‌قدر و یاران ایشان بردارد.

معاون رییس جمهور ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به «انتشار ویژه‌نامه شاهد یاران»، «برگزاری کنگره فرماندهان شهید مقاومت»، «ایجاد بنای یادبود در محل شهادت» و «سیره نگاری شهید سلیمانی» اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: «فراخوان عکس و برگزاری نمایشگاه از آثار برگزیده با موضوع مراسم تشییع شهید سلیمانی»، «برگزاری کنگره شعر» و «اختصاص غرفه خاص شهید سلیمانی در موزه شهدا» از دیگر برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در این زمینه است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با اشاره به عملیات سپاه پاسداران در پاسخگویی به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: به اذن پروردگار متعال و با تدابیر ارزشمند رهبری و اراده و تلاش نیروهای مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی عملیاتی پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» در هم کوبیده شد. این پیروزی را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف و غیور ایران، خانواده معظم شهدا و به ویژه خانواده شهدای معظم عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی تبریک می‌گوییم.
انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع