وب سایت خبرجو

استارت لیگ‌برتر بوکس از ابتدای سال ۹۹

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت خبر جور در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

  • چهارشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: ۹۸۱۰۱۱۰۸۶۰۹
  • خبرنگار : ۷۱۵۷۶
  • چاپ

استارت لیگ‌برتر بوکس از ابتدای سال ۹۹

لیگ‌برتر بوکس ایران با شروع سال جدید فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزار ش ایسنا، در حالی که چند وقتی بود بحث راه اندازی مجدد لیگ‌برتر بوکس باشگاه‌های ایران در جلسات هیات رئیسه فدراسیون بوکس مطرح شده بود، سرانجام پس از اتمام جلسه امروز (چهارشنبه) ۱۱ دی ماه ۱۳۹۸ هیات رئیسه این فدراسیون، اعلام شد که مسابقات لیگ با شروع سال جدید آغاز خواهد شد.

حسین ثوری در این مورد بهایسنا گفت: در جلسه امروز هیات رئیسه سه موضوع مهم مطرح شد، ابتدا حمایت همه جانبه از کادرفنی و تیم ملی بزرگسالان در مسیر رقابت‌های انتخابی المپیک چین، دوم حتمی شدن اعزام ملی‌پوشان به مسابقات جام احمد کمرت ترکیه تا با تجربه بیشتری راهی رقابت‌های انتخابی المپیک شوند و سوم هم بحث مهم برگزاری دوباره مسابقات لیگ‌برتر بوکس که قطعی شد.

او افزود: طبق تصمیماتی که در این جلسه گرفتیم، قرار بر این است همه اقدامات و کار گروه‌های لازم برای ثبت‌نام‌ از تیم‌ها و راه اندازی لیگ پیش از آغاز سال جدید صورت بگیرد تا ان‌شاءالله با آغاز سال ۱۳۹۹ استارت بازی‌های لیگ را بزنیم. مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد و پیش بینی می‌کنیم که لیگ‌برتر بوکس باشگاه‌های ایران با ۶ تا ۸ تیم پیگیری شود.

رئیس فدراسیون بوکس ایران با بیان اینکه دوست داشت لیگ را قبل از پایان سال ۱۳۹۸ برگزار کند، توضیح داد: ابتدا تصمیم داشتیم که لیگ را پیش از اتمام سال جاری برگزار کنیم، اما به دو دلیل هیات رئیسه تصمیم گرفت در سال جدید استارت لیگ را بزنیم. دلیل اول این بود که همه تمرکز فدراسیون روی تیم ملی بزرگسالان برای مسابقات انتخابی المپیک باشد و دلیل دوم هم بحث انتخابات مجلس. با توجه به اینکه بهتر است توجه‌ رسانه‌ها به این موضوع بیشتر از قبل باشد، تصمیم بر این شد تا در فضایی بهتر این اتفاق بزرگ برای بوکس ایران رقم بخورد.

او در مورد حتمی بودن این اتفاق نیز گفت: مطمئن باشید که با آغاز سال جدید لیگ بوکس نیز راه اندازی می‌شود و از نظر اسپانسر نیز شرایط مطلوب است، چرا که بحث مالی بوکسورها از دیدگاه‌های اصلی فدراسیون است.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران