اختصاص مبلغی از محل خیرات و مبرات برای سیل‌زدگان

علمی و هنری
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سیل در منطقه «عورکی» سیستان و بلوچستان

مدیرکل اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان گفت: بقاع متبرکه استان سیستان و بلوچستان آماده جمع‌آوری کمک‌ها برای سیل‌زدگان این استان هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، رضا معممی مقدم با اعلام این خبر، گفت: با توجه به سیل استان سیستان و بلوچستان ابلاغ شده است که بقاع متبرکه نسبت به جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان این استان اقدام کنند چراکه این مساعدت نماد وحدت عملی بین شیعه و سنی است.

اهتمام بقاع متبرکه استان سیستان و بلوچستان در جمع‌آوری کمک‌ها برای سیل‌زدگان

وی ادامه داد: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه مبلغی را از محل خیرات و مبرات برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان در نظر گرفته‌اند.

مدیرکل اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه افزود :همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان بنا به دستور مقام معظم رهبری برای کمک به سیل‌زدگان باید پای‌کار بیایند. با توجه به گستردگی میزان سیل در استان و خسارت‌های وارد شده به مزارع و زیرساخت‌هایی مثل جاده‌ها و پل‌ها و لزوم آب‌رسانی و برق‌رسانی، روند بازسازی و نوسازی باید با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع