وب سایت خبرجو

اجرای کاری ویژه برای نخبگان در راهیان نور دریایی

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت خبری خبر جور در راستای ارائه اخبار در ضمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه علمی هنری خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: کار ویژه اردویی تربیتی و گردشگری برای نخبگان در استان هرمزگان و به خصوص در جزایر «هرمز» و «لارک» در جریان است.

به گزارش ایسنا، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و فرمانده قرارگاه راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس در دیدار اعضای ستاد و برخی مشاورین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بیان کرد: در حال حاضر هر کاری که باعث انتشار بصیرت و معنویت در جامعه اسلامی شود، بسیار با ارزش و حیاتی است و برنامه‌های تربیتی و فرهنگی قرارگاه‌های راهیان نور سپاه و بسیج در سواحل و جزایر خلیج همیشه فارس که همزمان به گردشگری تعالی بخش و ارزش محور نیز توجه دارد، از مصادیق بارز اینگونه کارهاست.

سردار تنگسیری ادامه داد: کار ویژه اردویی تربیتی و گردشگری برای نخبگان در استان هرمزگان و به خصوص در جزایر «هرمز» و «لارک» به منظور روایت و بازخوانی حماسه‌های فرزندان ایران زمین در پهنه نیلگون همیشه فارس با همکاری قرارگاه دریایی و قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج برنامه ریزی شده و به زودی اجرا خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم ایرباس، شهدای چتر باز جزیزه لارک، شهدای جزیره هرمز، اجرای مانور شبیه سازی دستگیری ملوانان انگلیسی و توقیف نفتکش های متجاوز به حریم‌های آب‌های ایران اسلامی و سایر از جمله بخش‌های مختلف این کار ویژه جدید است.

وی ضمن قدرشناسی از زحمات فرمانده سابق قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج سردار حاج علی فضلی و آرزوی سلامتی برای او برنامه های سردار یعقوب سلیمانی در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج را مصداق بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص انجام کارهای نو و ابتکاری در راهیان نور دانستند.

انتهای پیام

منبع

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع